Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

 

„Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka” to wydana w 2007 roku nakładem Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego książka Roberta Cialdiniego, skierowana do wszystkich tych, którzy zawodowo zajmują się wywieraniem wpływu na ludzi – będą to więc dziennikarze, psycholodzy, kierownicy, specjaliści od reklamy i marketingu, nauczyciele, politycy, a także – co w tym momencie interesuje nas najbardziej – liderzy, sponsorzy i menedżerowie.

Autor porusza zagadnienia związane z klasycznymi oraz najnowszymi teoriami i badaniami z psychologii wpływu społecznego, łącząc wykład teoretyczny z praktycznym opisem konkretnych sytuacji, nie rezygnując z poczucia humoru. Znajdziemy w niej podpowiedzi, jak nakłonić kogoś do zmiany postępowania, jak zachęcać do podjęcia lub zmiany decyzji lub co zrobić, aby zapragnął takiej zmiany… a także wiele innych cennych wskazówek.

Zachęcam więc do lektury, naprawdę warto.

Leave a Reply