Dekalog MLM

„Dekalog MLM” to kolejna z publikacji Piotra Zarzyckiego, obok której nie mogą przejść obojętnie osoby nastawione na osiąganie wyznaczonych celów w dziedzinie marketingu sieciowego.

Na podstawie swoich wieloletnich obserwacji autor, doświadczony biznesmen, przygotował dziesięć praktycznych porad, które są gwarantami i równocześnie warunkami osiągnięcia skuteczności i sukcesu w MLM. Jeżeli nie będziemy o nich pamiętać, zignorujemy je, zanegujemy – nasza skuteczność w marketingu sieciowym będzie śladowa, jeżeli jednak uczynimy z nich nasze dewizy, uda nam się zmienić styl życia, zrealizować marzenia i osiągnąć efekty, o jakich nawet nie marzyliśmy.

Szczerze polecamy książkę wszystkim, którzy nie czują satysfakcji ze swojej pracy, chcą coś zmienić w swoim życiu, nie osiągają oczekiwanych sukcesów w MLM, mają szereg wątpliwości, dylematów, obawiają się, że popełniają błędy, które mogą zniszczyć wszystko to, co do tej pory udało się im wypracować.

Pożyteczne informacje znajdą tutaj także osoby, które w strukturach marketingu sieciowego ciągle odnoszą sukcesy – wszak wiedzą one na pewno, jak cenne jest ciągłe zdobywanie nowych informacji, nowego, świeżego spojrzenia na zagadnienia z pozoru znane, ale być może mające jeszcze wiele tajemnic czy aspektów, z których czasami nie zdajemy sobie sprawy.

Leave a Reply