content top

Myśl! … i bogać się – podręcznik człowieka interesu

Myśl! … i bogać się – podręcznik człowieka interesu

„Myśl! … i bogać się – podręcznik człowieka interesu” to błyskotliwa książka, której autorem jest Napoleon Hill. Uważa się, że stała się ona niekwestionowanym klasykiem, jeżeli chodzi o literaturę motywujacą, mobilizującą ludzi do działania. Przetłumaczona na wiele języków, wydana została w wielu milionach egzemplarzy i do dzisiaj jest pozycją pożądaną. Autor przedstawia w niej czyste...

Read More

Dekalog MLM

Dekalog MLM

„Dekalog MLM” to kolejna z publikacji Piotra Zarzyckiego, obok której nie mogą przejść obojętnie osoby nastawione na osiąganie wyznaczonych celów w dziedzinie marketingu sieciowego. Na podstawie swoich wieloletnich obserwacji autor, doświadczony biznesmen, przygotował dziesięć praktycznych porad, które są gwarantami i równocześnie warunkami osiągnięcia skuteczności i sukcesu w MLM. Jeżeli nie będziemy o nich...

Read More

Bogać się jak mistrzowie MLM-u

Bogać się jak mistrzowie MLM-u

„Bogać się jak mistrzowie MLM-u” to kolejna z książek autorstwa Piotra Zarzyckiego, które naprawdę warto przeczytać, jeżeli planuje się na poważnie karierę w marketingu sieciowym. Co wyróżnia ją na tle innych dostępnych na rynku publikacji? W sposób jasny i przejrzysty opisuje, jak powinna wyglądać współpraca sponsora z nową osobą, wkraczającą w struktury MLM, uświadamia też, jakie pułapki mogą...

Read More

W szkole nie nauczono mnie biznesu

W szkole nie nauczono mnie biznesu

„W szkole nie nauczono mnie biznesu” to wydana nakładem wydawnictwa Studio Astropsychologii publikacja Piotra Zarzyckiego, stanowiąca świetny poradnik dla każdego, kto ma w sobie odwagę, aby rozpocząć samodzielny biznes, a także jest odpowiednio zmotywowany do osiągnięcia sukcesu. Sięgnąć po nią mogą także ci, którzy szukają własnej ścieżki, nie są zadowoleni ze swojego dotychczasowego życia i...

Read More

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

  „Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka” to wydana w 2007 roku nakładem Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego książka Roberta Cialdiniego, skierowana do wszystkich tych, którzy zawodowo zajmują się wywieraniem wpływu na ludzi – będą to więc dziennikarze, psycholodzy, kierownicy, specjaliści od reklamy i marketingu, nauczyciele, politycy, a także – co w tym momencie interesuje nas...

Read More

System oraz inne narzędzia do odnoszenia sukcesu w marketingu sieciowym

System oraz inne narzędzia do odnoszenia sukcesu w marketingu sieciowym

„System oraz inne narzędzia do odnoszenia sukcesu w marketingu sieciowym” to książka napisana przez Dona i Nancy Failla, którzy odnieśli spory sukces w marketingu sieciowym, tworząc organizację, liczącą obecnie kilkaset tysięcy ludzi, stale rozrastajacą się. W oparciu o własne doświadczenia napisali poradnik, dzięki któremu każdy, kto pozna System, opisywany przez nich, zrozumie, na czym polega marketing...

Read More
Strona 1 z 3123
content top