Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę

Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę

Nie obrażajmy się na PR, bo bez niego nie ma polityki. I nie bądźmy hipokrytami. Jak polityk nie stosuje PR, mówimy, że jest mdły i nudny. Jak stosuje — mamy pretensje.

Katarzyna Kolenda-Zaleska

Śmieszy mnie, gdy partie wynajmują aktorów do spotów politycznych. Zupełnie jakby nie można było znaleźć kilku swoich prawdziwych zwolenników.

Monika Olejnik

Gdybyśmy naszych rodzimych przywódców społecznych nazwali politykami, to równie dobrze kierowcę buldożera możemy nazwać architektem krajobrazu.

Sebastian Chachołek

Nasi politycy zamiast o RP, myślą o PR.

Wiesław Gałązka

Andrzej Mleczko

Jeśli wiesz, jak wygląda spin doktor, to jest to zwyczajny ściemniacz, który kreuje własny wizerunek za kasę swojego klienta. Twarzą prawdziwego spin doktora są słupki popularności jego szefa.

Marek Skała

Ilość wydanych w czasie wyborów pieniędzy nie zawsze decyduje o sukcesie. Nie zastąpią one pomysłu na kampanię, świetnego hasła, nie zapewnią społecznego entuzjazmu i wielu innych rzeczy, składających się na udaną kampanię.

Wojciech K. Szalkiewicz

Zaraza się szerzy. Ale problemem nie jest tylko zawracanie głowy opinii publicznej głupotami i utrata powagi przez ważne organy państwa. Problemem jest to, że organy publiczne myślą o głupotach i głupotami się zajmują.

Jacek Żakowski

Patroni medialni:



Katarzyna Kolenda-Zaleska, Monika Olejnik, Sebastian Chachołek, Wiesław Gałązka, Andrzej Mleczko, Marek Skała, Wojciech K. Szalkiewicz, Jacek Żakowski

Tytuł : Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę
Tytuł oryginalny :
Data wydania : 2009-09-11
Ilość stron : 248
Oprawa : miękka

Cena : 29.00 zł

Leave a Reply